KASS FW’ 20-21 Campaign Video укр

Створюючи нову колекцію, дизайнер надихнувся культурою і енергетикою індіанських племен, які не дивлячись на масове викорінення, залишилися біля витоків своєї культури і традицій. Через призму індіанської культури, дизайнер говорить про несвідомої залежності кожного від процесів, які відбуваються в зовнішньому світі і впливають на наші сприйняття і рішення в подальшому. Проводячи експерименти з тканинами, поєднуючи, здавалося б, непоєднувані матеріали, ми кожен раз отримуємо щось нове. Саме таким чином створюються спочатку маленькі зразки, які послужили ідейним натхненником для створення нової колекції. Колекція буде представлена ​​в рамках Ukrainian Fashion Week 4 лютого в 20.30. Складні декорації, образи, постановки та деталі завжди були притаманні бренду KASS. Атмосфера таїнства, містики і магії була створена на кращій локації XXL-Studio. Також дизайнер керувався ідеєю втілення ідеальної візуальній складовій, за допомогою светоеффектов, диму і дзеркал, чому сприяла команда Patriot Rental.

KASS FW’ 20 21 Campaign Video

 

Бренд KASS представил кампейн мужской коллекции FW 20/21.

pink uk

kass для журналу pink

Спільно з брендом KASS журнал Pink зробив дуже символічний рожевий светшот. Це перша річ бренду Kass після перерви в кілька сезонів. Незважаючи на тривалу паузу, команда вже активно включається в робочий процес і збирається дивувати нас новими унікальними проектами.

“Для брендів взагалі дуже важливо дружити з глянцем, створюючи спільні проекти, колаборації. На сьогоднішній день в Україні так багато нових брендів. Ми не говоримо, що це погано, навпаки, конкуренція завжди підбадьорює і змушує рухатися. Глянець, за своєю суттю і є бренд, який не може існувати без інших брендів. Але а вони не можуть існувати без глянцю. Такий собі симбіоз, кожен зростає за рахунок іншого, і це круто, адже тільки командна робота може дати найприголомшливіший результат “, – коментує дизайнер Богдан Касс. 

Також команда бренду KASS згадала основні переваги співпраці, назвавши Pink одним з найсміливіших журналів про стиль і моду. Адже редакція Pink.ua готова підтримувати самі унікальні і нестандартні ідеї. 

Мета колаборації була перш за все в розвитку. Адже, на думку команди KASS, журнал повинен говорити про моду, а вони повинні її створювати. Для втілення своєї ідеї дизайнер вибрав саме світшоти. Він вважає це ідеальним подарунком на зимові свята і універсальним компонентом гардеробу. Спільний світшоти журналу Pink та бренду KASS ніжного рожевого кольору, з вишивкою на рукаві. Це і стало основним акцентом. 

 

“Pink з радістю підтримує українських дизайнерів. Це відмінна можливість створювати незвичайні та креативні вбрання для українських жінок. Особливо в коллабраціі з KASS “, – коментує Ольга Заруба, головний редактор Pink.ua.

Катерина Гетманцова